www.balet.pl Strona Główna www.balet.pl
forum miłośników tańca

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Letnie warsztaty- contemporary, taniec nwowczesny, współczes
Autor Wiadomość
ZuzaP 
Nowicjusz

Związek z tańcem:
Tancerz, miłośnik
Posty: 15
Skąd: Kraków
Wysłany: Sob Lip 06, 2013 11:16 am   Letnie warsztaty- contemporary, taniec nwowczesny, współczes

zapraszamy na tygodniowe warsztaty z Arkadiuszem Kozińskim- młodym ale doświadczonym tancerzem. Zapraszamy Was na zajęcia od 8 do 12 lipca, codziennie dwie i pół godziny!
Cena zajęć to 45 zł za jeden dzień oraz 200 zł za wszystkie 5 dni!!!
miejsce zajęć- Szkoła Baletowa w Krakowie, ul.Łąkowa 31 (wejście z tyłu szkoły podstawowej)

Kontakt, pytania, zapisy- szkolabaletowa@gmail.com, tel 888 402 980
Poniżej kilka słów o lekcjach jakie dla Was poprowadzi oraz kilka słów o sobie samym:

Nazywam się Arek Koziński, mam 20 lat, jestem studentem pierwszego roku Kulturoznawstwa. Początkowo tańczyłem głównie taniec jazzowy, nieco później zacząłem uczęszczać na zajęcia technik nowoczesnych tj. Hip-hop, house, krump. Uczestniczyłem w licznych warsztatach tanecznych, min. z improwizacji, hip-hopu, jazzu i modern jazzu, tańca współczesnego, house, prowadzonych min przez Clarę Bajado (house), Kreus Lay ( krump), Kimberley Taylor( hip-hop) i wiele innych. Brałem także udział w Ulicznym Festiwalu Teatrów Tańca we współpracy z Młodzieżowym Domem Kultury i młodzieżą ze szkół tańca w Weißwasser (Niemcy). Moją pasją oprócz tańca jest film i kino - pasjami oglądam masę filmów oraz uczęszczam na festiwale filmowe - film to coś więcej niż wartościowe obrazy i estetyczne ujęcia - to swego rodzaju druga wolność.