www.balet.pl Strona Główna www.balet.pl
forum miłośników tańca

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Potrzebuję pomocy!
Autor Wiadomość
matek_puchatek 
Nowicjusz

Posty: 7
Wysłany: Nie Gru 13, 2009 10:36 pm   Potrzebuję pomocy!

Witam!
Jeśli temat tego typu już był, przepraszam, ale potrzebuję porady!
Jestem kompletnie zielony w temacie, a chciałbym kupić dziewczynie na gwiazdkę jakiś zestaw do baletu, gdyż zawsze marzyła o tańcu.
Proszę o pomoc: czy lepiej kupić baletki czy pointy? I jakie? Wiem, że występują przeróżne rodzaje. Jak jest z rozmiarami? Czy są takie same jak butów, a może kupuje się większe/mniejsze? Są też jakieś symbole literowe, szerokość. Wkładki? W ogóle o co chodzi z tym wszystkim?
Wszelaka pomoc i porada jest bardzo mile widziana:)
Z góry dziękuję:)
 
     
TheRytmiczka 
Adept Baletu


Związek z tańcem:
uczeń
Wiek: 29
Posty: 70
Wysłany: Nie Gru 13, 2009 11:00 pm   

Z twojego postu wynika, że dziewczyna nigdy nie miała do czynienia z tańcem klasycznym, tak? Specjalistką nie jestem, ale uważam, że jeżeli już tak bardzo chcesz coś kupić, to TYLKO baletki, w pointach sobie może krzywdę zrobić! Tak na prawdę najlepiej, żeby sama przymierzyła, ale jeżeli nie ma takiej możliwości to użyj jakiegoś sklepu internetowego tanecznego :) Specjalistką nie jestem, myślę że doradzą Ci jeszcze inni w tej kwestii. Jeśli chodzi o rozmiar, to tabele rozmiarów z reguły są podane przy danym modelu. :-) Mam nadzieję, że choć trochę Ci pomogłam! ;D
_________________
"Podczas każdego tańca, któremu oddajemy się z radością, umysł traci swoją zdolność kontroli, a ciałem zaczyna kierować serce."
-Paulo Coelho, "Czarownica z Portobello"
 
 
     
Gość 
Solista Baletu


Związek z tańcem:
tancerka
Posty: 1107
Wysłany: Nie Gru 13, 2009 11:00 pm   

jeżeli nie ma doświadczenia w klasyce to pointy odpadają (ew. można kupić jako ozdobę).