www.balet.pl Strona Główna www.balet.pl
forum miłośników tańca

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
felieton zaliczeniowy
Autor Wiadomość
paquita
Gość
Wysłany: Sob Gru 25, 2004 5:04 pm   felieton zaliczeniowy

Na wstępie: wszystkim związanym z tańcem, zarówno zawodowo jak i amatorsko, składam najgorętsze życzenia świąteczne i noworoczne!!! Piszę, ponieważ mam dylemat. Jestem studentką dziennikarstwa i jako pracę zaliczeniową z jednego z przedmiotów mam napisać felieton na dowolny temat. Ponieważ ponad wszystko na tej ziemi kocham balet (zajmuje się nim amatorsko), postanowiłam poświęcić mój felieton właśnie tej pięknej, magicznej dziedzinie sztuki. Niestety problem ze mna jest taki, że im bardziej podchodzę do czegoś emocjonalnie, tym większy mam problem z wyrażeniem tego. Ktos mógłby stwierdzić: zmienić temat, pisać o czymś, co mniej mnie pasjonuje, absorbuje, pochłania! Mnie jednak zależy, aby zainteresować mojego wykładowcę tą sztuką ( przypuszczam, ze on nie wie na jej temat zbyt wiele!). Chciałabym też, aby po przeczytaniu tej pracy spojrzał na mnie przychylniej :-) Nie będę owijać w bawełnę: chciałabym zrobić na nim wrażenie, a sądzę, że napisanie pracy o balecie, to dosyć oryginalne i na pewno nikt na podobny temat sie nie porwie... A więc, jak sami widzicie, podwójnie emocjonalnie podchodze do tego felietonu: z jednej strony uczucie do sztuki, z drugiej strony uczucie do wykładowcy :-) Sztuka baletowa to taka obszerna dziedzina. Jaki temat mogłabym "wykroić", aby go nie tylko zaintrygować swoją osobą, ale również zaciekawić, wprowadzic w ten magiczny świat łabędzi, Sylfid... Podrzućcie proszę jakieś sugestie, na czym dokładnie mogłabym się skoncentrować, bo z mojej strony, to ja najchętniej podrzuciłabym mu kasety z moimi ukochanymi baletami :-)
 
 
Kasia G
Gość
Wysłany: Sob Gru 25, 2004 5:53 pm