www.balet.pl Strona Główna www.balet.pl
forum miłośników tańca

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
" coppelia" na tvp 2!!
Autor Wiadomość
Cvalda
Nowicjusz

Posty: 4
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie Lis 28, 2004 9:01 pm   " coppelia" na tvp 2!!

Dziś, tj. 28.11.2004 roku, na tvp 2 mozna obejzrec klasyczny, znany nam wszystkim, balet "coppelia'. Bliższych informacji nieposiadam, poza tym, ze jest to zapis spekt6aklu wystawianego w 2000 roku w Royal Opera House.

Miłego oglądania! ;)
_________________
"Pamiętaj: dziś jest pierwszy dzień reszty Twojego życia!"
 
 
Kasia G
Gość
Wysłany: Pon Lis 29, 2004 12:07 pm   

I jakie wrażenia? Coppelia nie należy do moich ulubionych baletów, ale Carlos Acosta do ulubionych tancerzy napewno. Co prawda z aparycji mało pasuje tu do roli...
Co sądzicie o Coppelii?
 
 
Cvalda
Nowicjusz

Posty: 4
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon Lis 29, 2004 3:19 pm   

Nie znam się na tańcu szczególnie dobrze (to chyba widać), ale uważam, zże wczorajsza "coppelia" była świetna. W całym życiu widziałam niewiele baletów (cztery? pięć? :( ) i wszystkie są moimi ulubionymi, ale sądze, ze "coppelia' jest ciekawsza od np. "don quichotte'a" (czy tak to się pisze?). Podobalo mi się i juz. Szkoda, ze "zlota dwunastka baletów" jest tak późno. :(
_________________
"Pamiętaj: dziś jest pierwszy dzień reszty Twojego życia!"
 
 
Cvalda
Nowicjusz

Posty: 4
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon Lis 29, 2004 3:20 pm   

Nie znam się na tańcu szczególnie dobrze (to chyba widać), ale uważam, zże wczorajsza "coppelia" była świetna. W całym życiu widziałam niewiele baletów (cztery? pięć? :( ) i wszystkie są moimi ulubionymi, ale sądze, ze "coppelia' jest ciekawsza od np. "don quichotte'a" (czy tak to się pisze?). Podobalo mi się i juz. Szkoda, ze "zlota dwunastka baletów" jest tak późno. :(
_________________
"Pamiętaj: dziś jest pierwszy dzień reszty Twojego życia!"
 
 
Bambola
Gość