www.balet.pl Strona Główna www.balet.pl
forum miłośników tańca

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Szkoły w rosji - prezentacja
Autor Wiadomość
RasteSig 
Nowicjusz


Związek z tańcem:
tańcząca myślami :)
Wiek: 22
Posty: 25
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob Maj 26, 2012 2:47 pm   Szkoły w rosji - prezentacja

Potrzebuję waszej pomocy. Muszę zrobić prezentację na temat szkół baletowych w Rosji. Wybrałam ten temat, ponieważ uważam go za dosyć interesujący. Sama jednak nie dam rady zebrać informacji, a wiem że są tu osoby, które się interesują, co więcej wy 'siedzicie' w tym temacie. Na razie nie mam pojęcia jaki układ będzie miała ta prezentacja, trochę trudno mi to wszystko ogarnąć, więc wszelkie wskazówki są mile widziane.
Mam nadzieję, że mi pomożecie,
Pozdrawiam
 
 
     
Chiaranzana 
Corps de Ballet

Posty: 348
Wysłany: Sob Maj 26, 2012 7:40 pm   

To czemu bierzesz temat o ktorym nic nie wiesz? Twoja prezentacja i sama musisz wiedziec jak ma wygladac. Wybierajac temat zazwyczaj sie juz jakies pojecie o tym ma, "siedzi sie w temacie". Nie rozumiem tez dlaczego ktos ma dawac swoja wiedze, dlaczego ma sie nia dzielic, skoro sam ja zdobywal z trudem. Poza tym wystarczy poszukac forum, inspiracji jest az nadto i wystarczy poszukac zrodel. To zaden problem.
 
     
Estelle1
Nowicjusz

Posty: 30
Wysłany: Pon Maj 28, 2012 8:07 am   

Powiem ci tylko tyle:
najlepsze szkoly baletowe to: vaganova, moskiewska akademia tańca, perm ballet school, ewentualnie w nowogrodzku. Opisz dokladnie vaganova i surowe zasady jakie tam panują, bo mi wydaje sie to najciekawsze :lol:
_________________
Sprzedam pointy recitale sansha rozmiar 13 W (rozmiar od 40.5-42) stopa szeroka Pointki idealne dla początkujacych super stan! Bylam w nich moze 10 razy czyli niecale 2 tygodnie. Cena około 45-50 zł Przesyłka 1 zł Zdjęcia:
 
     
Lienka 
Adept Baletu


Związek z tańcem:
miłośnik, uczeń
Posty: 182
Wysłany: Wto Maj 29, 2012 8:05 pm   

Estelle1 napisał/a:
vaganova i surowe zasady jakie tam panują

A znasz jakieś wiarygodne źródła na ten temat?
_________________
Człowieku, naucz się tańczyć, bo inaczej aniołowie w niebie nie będą wiedzieli co z tobą zrobić - św. Augustyn
 
 
     
Father 
Solista Baletu


Wiek: 69
Posty: 1604
Skąd: ze Szczecina
Wysłany: Sro Cze 06, 2012 7:17 pm   

Na poczatek nalezy pojść po najmniejszej lini oporu czyli wklepać w Google "Ballet Schools of Russia" albo jeszcze lepiej "Baletnyje uczyliszcza Rosiji"( oczywiście cyrylicą) Jedyna trudność to konieczność znajomości przede wszystkim rosyjskiego i angielskiego. Zaręczam Ci, że znajdziesz tam więcej niż potrzebujesz. :wink:
_________________
To mnie przerasta!
Ale da sie udżwignąć
 
     
Kasia G 
ADMINISTRATOR


Związek z tańcem:
krytyk
Wiek: 42
Posty: 4412
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Cze 07, 2012 4:36 pm   

... linii najmniejszego oporu... ale to off top :)
_________________
Niech pamięta elita, że każda śmietanka na deser jest bita.
Lec
 
 
     
Father 
Solista Baletu


Wiek: 69
Posty: 1604
Skąd: ze Szczecina
Wysłany: Czw Cze 07, 2012 7:48 pm   

Ale bardzo korzystny dla krzewienia kultury języka i ortogafii :smile:
_________________
To mnie przerasta!
Ale da sie udżwignąć
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Odpowiedz do tematu Dodaj do serwisow: Bookmark and Share
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 12